Η πρώτη δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για το αποκαλούμενο καρτέλ των εργολάβων στα δημόσια έργα, ασκήθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών που αξιοποίησε, σύμφωνα με πληροφορίες, αλληλογραφία μεταξύ δυο εταιρειών σε τουλάχιστον δυο διαγωνισμούς του δημοσίου, για να καταλήξει στην απαγγελία κατηγοριών.
Η δίωξη αφορά στο κακούργημα της απάτης σε βάρος του Δημοσίου και στρέφεται κατά των υπευθύνων των κατασκευαστικών εταιρειών Ακτωρ ΑΤΕ και Μοχλός ΑΕ.
Είχε προηγηθεί η υποβολή αναφοράς από την Εισαγγελία Διαφθοράς και η αποκάλυψη αλληλογραφίας μεταξύ των δυο εταιρειών από το 2008-2012 για τουλάχιστον δυο έργα, στα οποία συμμετείχαν και οι δυο εταιρείες αλλά τελικά κατέληξαν στη αλλά τελικά κατέληξαν στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ αφού αποσύρθηκε η εταιρεία Μοχλός που ήταν ψηλότερα στον πίνακα μειοδοσίας:
- Το ένα έργο αφορά την επέκταση κρηπιδόματος σταθμού εμπορευματοκιβωτίων προβλήτα του ΟΛΘ.
O μειοδοτικός διαγωνισμός είχε προκηρυχτεί το Φεβρουάριο του 2011 με τη δαπάνη του έργου να ανέρχεται στα περίπου 74 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία Άκτωρ είχε υποβάλει στο διαγωνισμό αυτό τη δεύτερη πιο συμφέρουσα προσφορά.
-Το άλλο έργα αφορά την ανακαίνιση υποδομής γραμμής και ενίσχυση της σήραγγας Ομόνοιας-Μοναστηράκι.
Η σύμβαση υπογράφηκε το 2008 με τελικό ανάδοχο την εταιρεία Άτωρ ΑΤΕ αν και ήταν τρίτη στο σχετικό πίνακα μειοδοσίας.
capital.gr
23/11/16
Η δίωξη αφορά στο κακούργημα της απάτης σε βάρος του Δημοσίου και στρέφεται κατά των υπευθύνων των κατασκευαστικών εταιρειών Ακτωρ ΑΤΕ και Μοχλός ΑΕ.
Είχε προηγηθεί η υποβολή αναφοράς από την Εισαγγελία Διαφθοράς και η αποκάλυψη αλληλογραφίας μεταξύ των δυο εταιρειών από το 2008-2012 για τουλάχιστον δυο έργα, στα οποία συμμετείχαν και οι δυο εταιρείες αλλά τελικά κατέληξαν στη αλλά τελικά κατέληξαν στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ αφού αποσύρθηκε η εταιρεία Μοχλός που ήταν ψηλότερα στον πίνακα μειοδοσίας:
- Το ένα έργο αφορά την επέκταση κρηπιδόματος σταθμού εμπορευματοκιβωτίων προβλήτα του ΟΛΘ.
O μειοδοτικός διαγωνισμός είχε προκηρυχτεί το Φεβρουάριο του 2011 με τη δαπάνη του έργου να ανέρχεται στα περίπου 74 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία Άκτωρ είχε υποβάλει στο διαγωνισμό αυτό τη δεύτερη πιο συμφέρουσα προσφορά.
-Το άλλο έργα αφορά την ανακαίνιση υποδομής γραμμής και ενίσχυση της σήραγγας Ομόνοιας-Μοναστηράκι.
Η σύμβαση υπογράφηκε το 2008 με τελικό ανάδοχο την εταιρεία Άτωρ ΑΤΕ αν και ήταν τρίτη στο σχετικό πίνακα μειοδοσίας.
capital.gr
23/11/16
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου